המגיש תקף בחריפות את גל"צ: "ילדי שמנת מסיתים"

מהדורת הבוקר No Comments on המגיש תקף בחריפות את גל"צ: "ילדי שמנת מסיתים"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגישי 'מהדורת הבוקר' פתחו את השיחה היומית בתחילת התוכנית בהתייחסות להודעה הכואבת על נפילתם של ארבעת חללי צה"ל: "אי אפשר לומר 'עוד בוקר'. כל חלל זה כאב, זה משפחה אבלה, נתפלל שהם יהיו האחרונים".

דוד חכם התייחס לשיגורי הרקטות משטח הרצועה: "בימים האחרונים אנחנו רואים ירידה משמעותית בכמות השיגורים. זה כמובן יכול להשתנות אבל זה מסמן מגמה".

בצלאל קאהן: "תושבי קו העימות לא יודעים מתי הם יחזרו לביתם, אם בכלל. כשהם מבקרים בביתם לסידורים נחוצים הם רואים טנקים בחצרות הבתים".

דוד חכם: "זו לא פעם ראשונה במערכה הזאת, שראש הממשלה ומערכת הביטחון מקבלים סטירת לחי מהממשלה. מסרבים לאשר כניסת פלסטינים לעבודה בישראל וטוב שכך, לא מקבלים פועלים ממדינת אויב".

השניים התייחסו גם לסערה שפרצה אמש בעקבות תוכנית ברדיו 'גל"צ' בה פגע המגיש באב שכול שעלה להתראיין והוריד אותו מהשידור בהשפלה נוראית: חכם: "יש אב שכול ויש אב שכול. היחס של המגיש בגל"צ לאב השכול הוא מחפיר. בושה שאנחנו מממנים את הערוץ הזה".

"ילדי שמנת שיושבים באולפנים ועוסקים בהסתה. הם מטיפים מוסר כאילו הם לוחמים בעזה ולא קימבנו לעצמם דרך קרובי משפחה לעבור את השירות הצבאי ליד המיקרופון ולהתקדם הלאה. זה לא הבית של החיילים"

האזינו



0 תגובות